Skip Navigation

Telekung Cotton - Plain White

Telekung Cotton - Plain White
Telekung Kids - Sweet Little Princess





KLIK Gambar
Untuk Info
Lanjut








Telekung Cotton - Plain White

Double lining - lapik dalam paras dada
Potongan muka exclusive di jahit dgn teliti supaya selesa bila dipakai.

Sangat kemas potongan muka tanpa perlu pakai anak tudung.

Telekung Cotton - Plain White yg di hasilkan dgn cukup sempurna dari hati utk solat kita mengadap ALLAH

CANTIK - SELESA - ANGGUN

RM 99.00

Telekung Poket Berzip

Telekung Poket Berzip
Telekung Kids - Sweet Little Princess





KLIK Gambar
Untuk Info
Lanjut






Telekung Poket Berzip

Telekung Poket yg sangat praktikal dengan poket peribadi tersembunyi dan berzip utk mudah menyimpan wang saku atau hphone sewaktu solat semasa berada di Tanah Suci.

Telekung Poket ini sgt sesuai di bawa utk ibadah Haji, Umrah dan Ziarah utk memudah kan jemaah lebih fokus beribadah tanpa terganggu fikiran utk simpan brg2 yg penting dan berharga semasa solat.

Bagi yang mengutamakan keselamatan dan keyakinan dalam beribadah sgt sesuai bawa sepasang Telekung Poket kerana bnyak masa kita di Tanah Suci kemana2 pun dlm telekung.

Dengan Telekung Poket, tak perlu bimbang lg. Fikiran akan lebih tenang dan lebih khuyuk dlm beribadah.

RM 250.00

NUTRI-M - SHAMPOO ANTI HAIR LOSS

 NUTRI-M - SHAMPOO ANTI HAIR LOSS
1. Shampoo Herba Penjagaan Rambut Gugur & Uban Nutri-M

KLIK Gambar Untuk Info Lanjut






SHAMPOO NUTRI-M - ANTI HAIR LOSS


( Shampoo Herba Berkondisioner 200ml &
1 Tiub Gel Esen 30g )
Untuk Menguatkan Akar Rambut dan melebatkan Rambut.

Nutri M Anti Hair Loss Regimen yang terdiri daripada gandingan syampu herba harian dan gel esen khas telah berjaya dihasilkan, khususnya buat mereka yang mempunyai masalah keguguran rambut , kebotakan pramatang atau kenipisan rambut yang ketara.

Berikut adalah beberapa keistimewaan produk Shampoo Herba Penjagaan Rambut Gugur & Uban Nutri-M :-

Mampu merawat, mengelak dan seterusnya mengatasi masalah keguguran rambut , kebotakan pramatang dan kenipisan rambut yang membimbangkan dengan cepat dan berkesan.

Dihasilkan dengan rumusan 100% herba terpilih yang suci dan bersih seperti akar Ginseng, Chinese Knotweed, Touki Ekisu, Bunga Za'faran dan akar Halia yang kaya dengan mineral dan vitamin yang berupaya mengembalikan semula kekuatan dan keremajaan rambut serta merangsang pertumbuhan rambut baru dengan kadar paling optimum.

Selain daripada megurangkan keguguran rambut, ia juga terbukti mampu melambatkan proses pertumbuhan uban dan mengurangkan kelemumur. Gel esen pula berfungsi untuk mempercepatkan proses pertumbuhan rambut dan hanya perlu digunakan seminggu sekali sahaja .

Ramai yang telah mencuba produk ini dan mengakui bahawa rambut mereka ternyata lebih lembut dan mudah diurus selepas menggunakan Nutri M Anti Hair Loss Regimen buat kali pertama.

Kaedah yang ringkas, semudah rutin syampuan rambut seperti biasa dan ia boleh digunakan setiap hari atau setiap 2 hari untuk mendapatkan hasil yang terbaik, setanding hasil rawatan rambut professional.

Setiap kotak Nutri M Anti Hair Loss mengandungi:-
1 unit Syampu Herba berkondisioner 200ml &
1 unit tiub Gel Esen 30g - Untuk Menguatkan Akar Rambut dan melebatkan Rambut.

RM 59.00

Nutri-M - Shampoo Anti-Uban

Nutri-M - Shampoo Anti-Uban
1. Shampoo Herba Penjagaan Rambut Gugur & Uban Nutri-M



KLIK Gambar Untuk Info Lanjut





SHAMPOO NUTRI-M - ANTI UBAN


Nutri-M Shampoo adalah syampu anti-uban yang dihasilkan menggunakan 100% herba tradisional yang berupaya mengembalikan semula kekuatan rambut hingga ke akar, menjadikan ia lebih sihat bersinar dan yang paling utama - menghilangkan uban dan mengembalikan kehitaman rambut anda hanya dengan cucian pertama !

Rumusan herba Black Hair Nutri-M Shampoo ini adalah herba-herba tradisional yang mempunyai banyak kandungan nutrisi dan antibakteria yang sangat baik untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan rambut. Herba-herba ini juga sebenarnya telah digunakan sejak sekian lama oleh sebilangan nenek moyang kita untuk mengurang atau menghilangkan uban di kepala, di samping memastikan supaya rambut sentiasa sihat dan kuat.

Bahan-bahan yang terdapat di dalam produk ini telah diluluskan oleh Biro Farmasi Kebangsaan dan disahkan bebas kimia oleh Jabatan Kimia negara. Ia juga telah dianugerahkan Sijil Halal oleh Islamic Food Research Centre (Malaysia & Asia Region) .

Oleh itu, anda semua terutamanya pengguna-pengguna Muslim tidak perlu risau tentang syampu in kerana kandungannya 100% herba, maka ia halal serta bersih sifatnya dan boleh digunakan tanpa ragu-ragu, insyaAllah.

Jika anda tertanya-tanya, "Adakah syampu ini pewarna rambut seperti yang ada di pasaran hari ini?"

Jawapannya tidak. Produk ini bukan pewarna rambut seperti yang ada di dalam pasaran semasa, kerana fungsi rumusan herba di dalam syampu ini adalah untuk menambahkan nutrien dan memulihkan kembali pigmen hitam semulajadi yang ada di dalam rambut, BUKAN mewarnanya dari luar sahaja.

Pewarna rambut biasa hanya berupaya menutupi uban atau warna rambut asal anda dari luar sahaja dan kesannya hanyalah sementara. Kita juga tahu bahawa pewarna rambut mengandungi banyak bahan kimia yang cenderung merosakkan rambut anda!

Setiap kotak Nutri-M Shampoo mengandungi:-
4 sachet syampu berkondisioner
(20g per sachet) & Sepasang sarung tangan getah.



RM 69.00

Combo Set - Whitening & Anti Aging Serum-UTM - Anti Jeragat

Combo Set - Whitening  & Anti Aging Serum-UTM - Anti Jeragat
2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM | 2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM » Wisderm Cosmetics Starter Pack




KLIK Gambar Untuk Info Lanjut


"Wisderm Anti Ageing Regenerating Serum dan Wisdem Whitening Serum" adalah Combo Set penjagaan kulit semulajadi utk atasi masaalah jeragat & bintik hitam di wajah.

Produk keluaran Universiti Teknologi Malaysia ini adalah hasil kerjasama IBD-UTM (Institut of Bioproduct Development- Universiti Teknologi Malaysia) bersama dengan Dongguk Universiti, Korea Selatan.

Pastinya ia jamin bersih, selamat dan halal kerana kajian saintifik dilakukan oleh penyelidik UTM yang mempunyai makmal sendiri dan dipantau oleh Institut Pembangunan Bioproduk, UTM.

WISDERM UTM anti ageing serum ~ Dari ekstrak Kacip Fatimah terbaik untuk keanjalan dan keremajaan kulit.

Wisderm Whitening Rejuvenating Serum ~ Dari ekstrak HERBA MAS COTEK mengandungi bahan pencerah semulajadi utk atasi masalah Jeragat dan kulit kusam.

Kajian ke atas sel kulit mendapati ekstrak Kacip Fatimah dan MAS COTEK mampu meningkatkan sintesis kolagen yang terdapat di dalam kulit manusia di mana sintesis kolagen merupakan proses penghasilan kolagen bagi memperbaiki kedutan, keanjalan dan kekenyalan kulit seseorang itu.

Produk LivingActive ™ diperbuat dari tumbuhan tropika berpandukan dari amalan pemakanan dan perubatan herba tradisional yang telah terbukti sejak berkurun yang lalu. Kaedah sains & teknologi moden telah menghasilkan teknik pemerosesan dan dosej pengambilan yang lebih baik dan selamat untuk digunakan.

Combo Set - Whitening & Anti Aging Serum

✦ Mencerahkan kulit wajah
✦ Meratakan tona wajah
✦ Memberikan kelembapan kulit
✦ Bertindak sebagai collagen pada kulit wajah melalui kandungan antioksida yang tinggi
✦ Memudarkan parut pada wajah
✦ Menghalangkan, mengelakkan atau merencatkan pembentukan melanosit

Harga:
Combo Set : Anti Aging + Whitening Serum
Harga : Rm 170.00



RM 170.00 RM 178.00

Whitening Rejuvenating Serum-UTM - Anti Jeragat

Whitening Rejuvenating Serum-UTM - Anti Jeragat
2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM | 2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM » Wisderm Cosmetics Starter Pack



KLIK Gambar Untuk Info Lanjut


Penjagaan kulit semulajadi utk masaalah jeragat & bintik hitam di wajah.

Wisderm Whitening Rejuvenating Serum-UTM adalah hasil kerjasama IBD-UTM (Institut of Bioproduct Development- Universiti Teknologi Malaysia) bersama dengan Dongguk Universiti, Korea Selatan.

Kajian dibuat selama dua tahun mendapati ekstrak HERBA MAS COTEK mempunyai kandungan antioksida yang tinggi dan ia membutikan ia adalah pengganti kepada bahan pencerah sedia ada di pasaran sekarang yang rata-ratanya bukan dari bahan semulajadi.

Kajian ke atas sel melanoma B16F1 menunjukan HERBA MAS COTEK nie menghalang pembentukan tyrosinase (proses pembentukan sel melanosit dan hasilnya kulit makin bertambah gelap).

Kesimpulan nya , HERBA MAS COTEK ini berjaya mengurangkan pembentukan melanosit dan juga merencatkan keaktifannya secara langsung dan hasilnya kulit akan bertambah cerah dan sekata.

RM 89.00

Anti Aging Serum WISDERM -Skin Care UTM

Anti Aging  Serum WISDERM -Skin Care UTM
2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM | 2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM » Wisderm Cosmetics Starter Pack




KLIK Gambar Untuk Info Lanjut


"Wisderm Anti Ageing Regenerating Serum" atau dikenali sebagai Serum Anti Penuaan. Estrak herba Kacip Fatimah yang terdapat pada formulasi produk ini telah berjaya dikenalpasti sebagai salah satu daripada elemen terpenting di dalam bidang kosmetik di mana ia bertindak sebagai bahan anti penuaan dan pengganti kepada bahan kimia yang sedia ada.

Umumnya, selain daripada faktor usia, kehadiran sinar UV juga merupakan salah satu faktor penuaaan. sinar UV meningkatkan ketidakseimbangan komponen-komponen penting di dalam kulit seperti kolagen Type I, Type II dan elastin dan hasilnya adalah kedutan di permukaan kulit.

Kajian ke atas sel kulit mendapati ekstrak ini mampu meningkatkan sintesis kolagen yang terdapat di dalam kulit manusia di mana sintesis kolagen merupakan proses penghasilan kolagen bagi memperbaiki kedutan, keanjalan dan kekenyalan kulit seseorang itu.

WISDERM UTM anti ageing serum ~ ekstrak kacip fatimah terbaik untuk keanjalan dan keremajaan kulit

Produk LivingActive ™ diperbuat dari tumbuhan tropika berpandukan dari amalan pemakanan dan perubatan herba tradisional yang telah terbukti sejak berkurun yang lalu. Kaedah sains & teknologi moden telah menghasilkan teknik pemerosesan dan dosej pengambilan yang lebih baik dan selamat untuk digunakan.

RM 89.00

Dayang Compact Powder - Silky Glow Powder

Dayang Compact Powder - Silky Glow Powder
2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM

KLIK Gambar Untuk Info Lanjut



Dayang Compact Powder - Silky Glow Powder

✦ Efek 'glowing' serta-merta
✦ Tekstur Ringan
✦ Bau yang harum
✦ SPF 30
✦ Menggebukan kulit & merawat kulit wajah
✦ Tahan sehingga 2-3 bulan
✦ Mengandungi khasiat Minyak Zaitun dan Minyak Argan
✦ Dapat menutup bintik-bintik hitam dan lingkaran di bawah mata
✦ Mudah dicuci
✦ Mesra wuduk
✦ Sesuai untuk semua jenis kulit

RM 99.00

Telekung Kids - Sweet Little Princess

Telekung Kids - Sweet Little Princess
Telekung Kids - Sweet Little Princess




KLIK Gambar Untuk Info Lanjut







TELEKUNG KIDS - " SWEET LITTLE PRINCESS"
==============================

Simple, Kemas & Cantik

Telekung Cotton "SWEET LITTLE PRINCESS"
ini pilihan tepat utk anak anda. Sangat kemas di bahagian muka dan tidak serabut utk anak bawa solat.

Size mengikut raut wajah. Tidak perlu memakai anak tudung kerana design di bahagian muka yang melekap. Terdapat pelapik dagu yg selesa supaya telekung lebih kemas. Lining labuh hingga paras dada.

Terdapat 11 pilihan warna yg sangat SWEET utk pilihan anak2 Syurga anda.

Saiz telekung utk umur 7 - 11 tahun

Material : Cotton hiasan Lace

=========================

Anda sudah jumpa telekung yg di cari!

✔ Telekung yg selesa utk anak
✔ Telekung yg SWEET & CANTIK
✔ Telekung yg melekap kemas di muka
✔ Fabrik Coton yg sejuk & selesa bila dipakai.
✔ Jahitan yg kemas di bhg muka
✔ Saiz muka ngam je cantik & tak serabut
✔ Telekung yg tak perlu nak pakai anak tudung di dalam
✔ Anak rambut tak keluar bila telekung di pakai
✔ Pelbagai pilihan warna renda yg SWEET

Anda sudah jumpa telekung yg di cari di sini !!!

=============================
Terdapat 11 pilihan warna yg SWEET utk TELEKUNG KIDS "SWEET LITTLE PRINCESS"

1. Sweet Pink
2. Turquoise Green
3. Aqua Blue
4. Salmon Pink
5. Sweet Orange
6. Mint Green
7. Lemon Yellow
8. Violet Purple
9. Snow White
10. Butter Yellow
11. Brownies Pink

"Telekung macam ni la yang saya cari !!!

Telekung Cantik SWEET LITTLE PRINCESS utk anak lebih rajin & suka Solat. !! "

RM 68.00

Minyak Kelapa Dara - Produk UTM VIRGIN COCONUT OIL (VCO)

Minyak Kelapa Dara - Produk UTM VIRGIN COCONUT OIL (VCO)
2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM | 2. Skin Care UTM - Anti Ageing Regenerating Serum WISDERM » Wisderm Cosmetics Starter Pack

KLIK Gambar
Untuk Info Lanjut





TERKINI - DAPATKAN MINYAK KELAPA DARA UTM DENGAN PACKAGING YANG TERBARU - "NUTREL"

KELULUSAN KKM: MAL17015011TC



Virgin Coconut Oil adalah produk hasil penyelidikan teknologi tempatan, iaitu oleh Institute of Bioproduct Development (IBD), Universiti Teknologi Malaysia.

Minyak Kelapa Dara  dihasilkan daripada santan segar melalui proses integrasi basah tanpa melibatkan haba dan bahan kimia. Sifatnya yang jernih serta mempunyai aroma kelapa yang asli menjadikan ia tidak tengik jika disimpan.

Selamat digunakan untuk semua peringkat umur dan sangat di perlukan untuk meningkatkan imunisasi badan, mengawal berat badan, meningkatkan metabolisma, mengawal kolesterol, membantu sistem pencernaan, membantu pertumbuhan rambut sihat dan rawatan kulit.

Amalan berterusan mampu mencegah kita daripada terkena pelbagai jangkitan penyakit.

RM 59.00

Jus Se7en Khasiat Bawang Putih & Halia

Jus Se7en Khasiat Bawang Putih & Halia
3. Jus Se7en - Khasiat Bawang Putih & Halia

















Jus Se7en ialah formulasi 100% ramuan semulajadi tanpa bahan pengawet hasil gabungan lima bahan makanan iaitu: bawang putih, halia, limau, cuka pati epal dan madu.

Produk Se7en adalah kolaborasi bersama Pusat Teknologi University Putra Malaysia - Perbadanan Pembangunan Teknologi Malaysia (UPM-MTDC).

Khasiat Daripada Jus Se7en

Kajian beberapa universiti mendapati bahawa ramuan bahan-bahan asli seperti bawang putih, halia, lemon, cuka pati epal dan madu mempunyai khasiat tersendiri utk tubuh badan.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SUKATAN MINUM JUS SE7EN

- Minum 2 cup sehari - Pagi dan malam
- Setiap kotak ada tiga botol jus Se7en.

HARGA
Satu Kotak (3 botol): Utk Penggunaan 1 bulan
Semenanjung: RM 145.00

** setiap botol 300ml

SE7EN TELAH DISIJIL HALAL OLEH JAKIM DENGAN PENCAPAIAN MS1500:2009 PADA DISEMBER 2014, BERNOMBORKAN SIJIL JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 067 – 09/2014.


RM 55.00

Jus Se7en Khasiat Bawang Putih & Halia - Package Jimat 3 Botol - (Utk 1 Bulan)

Jus Se7en Khasiat Bawang Putih & Halia - Package Jimat 3 Botol - (Utk 1 Bulan)
3. Jus Se7en - Khasiat Bawang Putih & Halia

















Jus Se7en ialah formulasi 100% ramuan semulajadi tanpa bahan pengawet hasil gabungan lima bahan makanan iaitu: bawang putih, halia, limau, cuka pati epal dan madu.

Produk Se7en adalah kolaborasi bersama Pusat Teknologi University Putra Malaysia - Perbadanan Pembangunan Teknologi Malaysia (UPM-MTDC).

Khasiat Daripada Jus Se7en

Kajian beberapa universiti mendapati bahawa ramuan bahan-bahan asli seperti bawang putih, halia, lemon, cuka pati epal dan madu mempunyai khasiat tersendiri utk tubuh badan.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SUKATAN MINUM JUS SE7EN

- Minum 2 cup sehari - Pagi dan malam
- Setiap kotak ada tiga botol jus Se7en.

HARGA
Satu Kotak (3 botol): Utk Penggunaan 1 bulan
Semenanjung: RM 145.00

** setiap botol 300ml

SE7EN TELAH DISIJIL HALAL OLEH JAKIM DENGAN PENCAPAIAN MS1500:2009 PADA DISEMBER 2014, BERNOMBORKAN SIJIL JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 067 – 09/2014.


RM 145.00
Pages: | 1 | 2 | 3 |