Skip Navigation

Telekung Kids - Sweet Little Princess



Telekung Kids - Sweet Pink

Sweet Pink

Telekung Kids - Aqua Blue

Aqua Blue

Telekung Kids -
 Orange

Orange

Telekung Kids - Yellow

Yellow

Telekung Kids - Purple

Purple

Telekung Kids -
Mint Green

Mint Green

Telekung Kids - Butter Yellow

Butter Yellow

Telekung Kids - Purple

White

Telekung Kids -
Turqouise- Green

Turqouise Green



Telekung Kids - Sweet Pink

Sweet Pink

Telekung Kids -Turqoise-Green

Turqoise-Green

Telekung Kids -
 Salmon Pink

Salmon Pink





TELEKUNG KIDS - " SWEET LITTLE PRINCESS"
==============================

Simple, Kemas & Cantik

✔Tercari2 telekung yg cantik utk anak ?
✔ Nak cari hadiah birthday anak ?
✔ Susah nak jumpa telekung yg material elok, melekap kemas di muka dan jahitan cantik ?

Telekung Cotton for "SWEET LITTLE PRINCESS"
ini pilihan tepat utk anak anda. Sangat kemas di bahagian muka dan tidak serabut utk anak bawa solat.

Size mengikut raut wajah. Tidak perlu memakai anak tudung kerana design di bahagian muka yang melekap. Terdapat pelapik dagu yg selesa supaya telekung lebih kemas. Lining labuh hingga paras dada.

Terdapat 11 pilihan warna yg sangat SWEET utk pilihan anak2 Syurga anda.

Saiz telekung utk umur 7 - 11 tahun

Material : Cotton hiasan Lace

Anda ada masalah dgn telekung anak ?

❌Terlalu longgar & tak padan di muka?
❌ Telekung nampak serabut dan tak kemas ?
❌ Saiz muka besar dan tak ngam?
❌ Terpaksa pakai pin baju atau sepit?
❌ Bila solat rambut anak terjurai keluar ?

=========================

Anda sudah jumpa telekung yg di cari!

✔ Telekung yg selesa utk anak
✔ Telekung yg SWEET & CANTIK
✔ Telekung yg melekap kemas di muka
✔ Fabrik Cotton yg sejuk & selesa bila dipakai.
✔ Jahitan yg kemas di bhg muka
✔ Saiz muka ngam je cantik & tak serabut
✔ Telekung yg tak perlu nak pakai anak tudung di dalam
✔ Anak rambut tak keluar bila telekung di pakai
✔ Pelbagai pilihan warna renda yg SWEET utk anak2 solat.

=============================

Terdapat 11 pilihan warna yg SWEET utk
TELEKUNG KIDS "SWEET LITTLE PRINCESS"

1. Sweet Pink
2. Turquoise Green
3. Aqua Blue
4. Salmon Pink
5. Sweet Orange
6. Mint Green
7. Lemon Yellow
8. Violet Purple
9. Snow White
10. Butter Yellow
11. Brownies Pink

"Telekung macam ni la yang saya cari !!!

Telekung Cantik SWEET LITTLE PRINCESS utk anak lebih rajin & suka Solat. !! "

Telekung Cotton - Plain White

Telekung Cotton - Plain White
Telekung Kids - Sweet Little Princess





KLIK Gambar
Untuk Info
Lanjut








Telekung Cotton - Plain White

Double lining - lapik dalam paras dada
Potongan muka exclusive di jahit dgn teliti supaya selesa bila dipakai.

Sangat kemas potongan muka tanpa perlu pakai anak tudung.

Telekung Cotton - Plain White yg di hasilkan dgn cukup sempurna dari hati utk solat kita mengadap ALLAH

CANTIK - SELESA - ANGGUN

RM 99.00

Telekung Poket Berzip

Telekung Poket Berzip
Telekung Kids - Sweet Little Princess





KLIK Gambar
Untuk Info
Lanjut






Telekung Poket Berzip

Telekung Poket yg sangat praktikal dengan poket peribadi tersembunyi dan berzip utk mudah menyimpan wang saku atau hphone sewaktu solat semasa berada di Tanah Suci.

Telekung Poket ini sgt sesuai di bawa utk ibadah Haji, Umrah dan Ziarah utk memudah kan jemaah lebih fokus beribadah tanpa terganggu fikiran utk simpan brg2 yg penting dan berharga semasa solat.

Bagi yang mengutamakan keselamatan dan keyakinan dalam beribadah sgt sesuai bawa sepasang Telekung Poket kerana bnyak masa kita di Tanah Suci kemana2 pun dlm telekung.

Dengan Telekung Poket, tak perlu bimbang lg. Fikiran akan lebih tenang dan lebih khuyuk dlm beribadah.

RM 250.00

Telekung Kids - Sweet Little Princess

Telekung Kids - Sweet Little Princess
Telekung Kids - Sweet Little Princess




KLIK Gambar Untuk Info Lanjut







TELEKUNG KIDS - " SWEET LITTLE PRINCESS"
==============================

Simple, Kemas & Cantik

Telekung Cotton "SWEET LITTLE PRINCESS"
ini pilihan tepat utk anak anda. Sangat kemas di bahagian muka dan tidak serabut utk anak bawa solat.

Size mengikut raut wajah. Tidak perlu memakai anak tudung kerana design di bahagian muka yang melekap. Terdapat pelapik dagu yg selesa supaya telekung lebih kemas. Lining labuh hingga paras dada.

Terdapat 11 pilihan warna yg sangat SWEET utk pilihan anak2 Syurga anda.

Saiz telekung utk umur 7 - 11 tahun

Material : Cotton hiasan Lace

=========================

Anda sudah jumpa telekung yg di cari!

✔ Telekung yg selesa utk anak
✔ Telekung yg SWEET & CANTIK
✔ Telekung yg melekap kemas di muka
✔ Fabrik Coton yg sejuk & selesa bila dipakai.
✔ Jahitan yg kemas di bhg muka
✔ Saiz muka ngam je cantik & tak serabut
✔ Telekung yg tak perlu nak pakai anak tudung di dalam
✔ Anak rambut tak keluar bila telekung di pakai
✔ Pelbagai pilihan warna renda yg SWEET

Anda sudah jumpa telekung yg di cari di sini !!!

=============================
Terdapat 11 pilihan warna yg SWEET utk TELEKUNG KIDS "SWEET LITTLE PRINCESS"

1. Sweet Pink
2. Turquoise Green
3. Aqua Blue
4. Salmon Pink
5. Sweet Orange
6. Mint Green
7. Lemon Yellow
8. Violet Purple
9. Snow White
10. Butter Yellow
11. Brownies Pink

"Telekung macam ni la yang saya cari !!!

Telekung Cantik SWEET LITTLE PRINCESS utk anak lebih rajin & suka Solat. !! "

RM 68.00
 
Pages: | 1 |